„A vyplníš je. A v druhém případě si lehneš na pravý bok a poneseš provinění judského domu čtyřicet dnů. Den za rok, den za rok jsem ti dal.“ .
„Proto ti, kteří přijali jeho slovo srdcem, byli pokřtěni, a ten den bylo připojeno asi tři tisíce duší.“ .
„Zatímco probíhal den svátku letnic (od 06.06.2024 po západu slunce), byli všichni pohromadě na tomtéž místě (před samotným Stvořitelem nebe a země, JeHoVaH – Jehovou – vojsk) a náhle nastal z nebe hluk, právě jako když se přežene ostrý závan, a naplnil celý dům, ve kterém seděli. A ukázaly se jim jazyky (slova srdce) jakoby z ohně, rozdělily se, na každém z nich se usadil jeden a všichni byli naplněni svatým duchem a začali mluvit různými jazyky (podle svého srce), právě jak jim umožňoval duch, aby se vyjadřovali.
„A jestliže však někdo staví na ten základ zlato, stříbro, drahokamy, dříví, seno, slámu ze strniště, dílo každého vyjde najevo, neboť den je ukáže, protože bude zjeveno prostřednictvím ohně; a ohněm se prokáže, jakého druhu je dílo každého. Jestliže něčí dílo, které na něm vystavěl, zůstane, obdrží odměnu; jestliže něčí dílo shoří, utrpí ztrátu, ale sám bude zachráněn; a přece, jestliže ano, bude to jako skrze oheň. Nevíte, že jste Boží chrám a že ve vás přebývá Boží duch?“ .
„V ( duchovním) Jeruzalémě právě bydleli (duchovní) Židé, uctiví muži (ženy), z každého národa z těch pod nebem. Když tedy nastal tento zvuk, sešlo se to množství a byli zmateni, protože každý je slyšel mluvit svou vlastní řečí (svým srdcem). Skutečně užasli a divili se a říkali: Podívejte se, což nejsou všichni ti, kteří mluví, Galilejci (těmi, kterými se pohrdá)?
„Jiní říkali: To je Kristus. Ale někteří říkali: Cožpak Kristus skutečně přichází z Galileje?“ .
„Odpověděli mu a řekli: Nejsi snad také z Galileje? Pátrej a uvidíš, že z Galileje nemá být vzbuzen žádný prorok.“ .
„A jak to, že přesto, každý z nás, slyšíme svou vlastní řeč (svého srdce), v níž jsme se narodili? Parthové, Médové a Elamité a obyvatelé Mezopotámie, Judeje a Kappadokie, Pontu a oblasti Asie a Frýgie a Pamfylie, Egypta (světa) a částí Libye, která je směrem ke Kyréné, a příchozí z Říma, jak Židé, tak proselyté, Kréťané a Arabové, slyšíme je, jak mluví našimi jazyky o velkolepých Božích věcech. Ano, všichni žasli (Egypt = svět), byli na rozpacích a říkali jeden druhému: Co to má znamenat? Jiní se jim však posmívali a říkali: Jsou plní sladkého vína.“ .
„(Mysleli si pro své nauky) A viděl jsem, že ta žena je opilá krví svatých a krví Jehošuových svědků. Když jsem ji tedy zahlédl, divil jsem se velkým divením.“ .
„A těch deset rohů, které jsi viděl, a divoké zvíře, ty budou nenávidět nevěstku a zpustoší ji a obnaží a sežerou její masité části a úplně ji spálí ohněm.“ .
„Ale Petr povstal s jedenácti a pozvedl hlas a pronesl k nim tento výrok: Judejští muži (144 000) a všichni obyvatelé (duchovního) Jeruzaléma, ať je vám to známo a dopřejte sluchu mé řeči. Tito lidé vskutku nejsou opilí, jak se domníváte, neboť je třetí denní hodina (duchovního dne). Naopak to je to, co bylo řečeno prostřednictvím proroka Joela: A v posledních dnech (od 06.06.2024 po západu slunce nad ČR), říká Bůh, vyleji něco ze svého ducha na tělo všeho druhu a vaši synové a vaše dcery budou prorokovat a vaši mladí muži uvidí vidění a vaši starci budou snít sny; a dokonce i na své otroky a na své otrokyně chci vylít v těch dnech něco ze svého ducha a budou prorokovat. A chci dát předzvěsti nahoře v nebi a znamení dole na zemi, krev (občanské války a války mezi národy krále Severu a krále Jihu) a oheň a kouřovou mlhu (Ukrajina, Gaza); slunce (USA a VB) se změní v tmu a měsíc (vazalské země krále Jihu) v krev, dříve než přijde Jehovův velký a skvělý den. A každý, kdo vzývá (podle POP a VÚP) Jehovovo jméno, bude zachráněn. Izraelští muži, slyšte tato slova: Jehošuy Nazaretského, muže, kterého vám Bůh veřejně ukázal mocnými skutky a předzvěstmi a znameními, jež Bůh skrze něho činil ve vašem středu, právě jak sami víte, tohoto muže, jako vydaného Boží určenou radou a znalostí budoucích věcí, jste rukou bezzákonných lidí připevnili na stauros=příčné dřevo a odstranili. Ale Bůh ho vzkřísil tím, že uvolnil bolesti smrti, protože nebylo možné, aby ho držela stále. Vždyť David o něm říká: Měl jsem Jehovu neustále před očima; protože je po mé pravici, abych nikdy nebyl otřesen. Mé srdce se proto rozveselilo a můj jazyk se velmi zaradoval. Nadto i mé tělo bude přebývat v naději, protože neponecháš mou duši v hádu ani nedovolíš, aby tvůj věrně oddaný viděl porušení. Dal jsi mi poznat:
(„Vaše myšlenky totiž nejsou mými myšlenkami ani mé cesty nejsou vašimi cestami, je Jehovův výrok.„)
„cesty života, svým obličejem mě naplníš dobrou náladou. Muži, bratři, je přípustné mluvit k vám s volností řeči o Davidovi, rodinné hlavě, že skonal a také byl pohřben a jeho hrobka je do tohoto dne mezi námi. Proto, jelikož byl prorok a věděl, že se mu Bůh zavázal přísahou, že posadí na jeho trůn jednoho z plodů jeho beder, viděl dopředu a mluvil o Kristově vzkříšení, že nebyl opuštěn v hádu, ani jeho tělo nevidělo porušení. Toho Jehošuu Bůh vzkřísil a my všichni jsme svědky této skutečnosti. Protože byl tedy vyvýšen na Boží pravici a dostal od Otce slíbeného svatého ducha, vylil to, co vidíte a slyšíte. David skutečně nevystoupil do nebes, ale sám říká: Jehova řekl mému Pánu: Posaď se po mé pravici, dokud nepoložím (co by prvnímu jezdci apokalypsy) tvé nepřátele jako podnož tvým nohám. Proto ať celý (duchovní) izraelský dům s jistotou pozná, že ho Bůh učinil Pánem (pánů a Králem králů) i Kristem (Božím duchem POMAZANÉHO), toho Jehošuu (Jehovah zachraňuje), kterého jste (svým jednáním srdce sami) přibili na příčné dřevo. Když to tedy slyšeli, bodlo je u srdce“ .
(„Odhoďte od sebe všechny své přestupky, jimiž jste přestupovali, a udělejte si nové srdce a nového ducha, neboť proč byste měli umírat, izraelský dome?“ .
„A chci vám dát nové srdce a vložím do vašeho nitra nového ducha a chci odejmout z vašeho těla srdce kamenné a dát vám srdce masité.“ .)
„a řekli Petrovi a ostatním apoštolům: Muži, bratři, co máme dělat? Petr jim řekl: Čiňte pokání a ať je každý z vás pokřtěn ve jménu Jehošuy Krista na odpuštění svých hříchů, a obdržíte velkorysý dar svatého ducha. Slib je totiž pro vás a pro vaše děti a pro všechny vzdálené, kolik jen by si jich Jehova, náš Bůh, povolal. A mnoha jinými slovy důkladně vydával svědectví a stále je vybízel a říkal: Zachraňte se z této pokřivené generace. Proto ti, kteří přijali jeho slovo srdcem, byli pokřtěni, a ten den“ .
(„A ty si lehni na levý bok a položíš na něj provinění izraelského domu. Podle počtu dnů, jež na něm budeš ležet, poneseš jejich provinění. A dám ti roky jejich provinění v počtu tří set devadesáti dnů, a poneseš provinění izraelského domu. A vyplníš je. A v druhém případě si lehneš na pravý bok a poneseš provinění judského domu čtyřicet dnů. Den za rok, den za rok jsem ti dal. A upřeš svůj obličej k obléhání /duchovního/ Jeruzaléma, s obnaženou paží, a budeš proti němu prorokovat. A pohleď, chci na tebe vložit šňůry, aby ses nemohl obrátit z jednoho boku na druhý bok, dokud nevyplníš dny svého obléhání. /od 15.09.2023 po západu slunce nad Irskem = 430 dnů/“ .)
„bylo připojeno asi tři tisíce duší. A dále se věnovali apoštolskému učení a rozdělování mezi sebou, přijímání jídel a modlitbám. Na každou duši opravdu padal strach a prostřednictvím apoštolů se dělo mnoho předzvěstí a znamení. Všichni, kteří se stali věřícími, byli pospolu (sjednoceni duchem) a měli všechno společné, a prodávali svá vlastnictví a majetky a rozdělovali výtěžek všem, právě jak kdo potřeboval (Kdo toto naplňuje?). A den co den byli jednomyslně stále přítomni v (duchovním) chrámu“ .
„Jestliže někdo ničí Boží chrám, Bůh zničí jeho, neboť Boží chrám je svatý, a ten chrám jste vy. Ať nikdo nesvádí sám sebe: Jestliže si někdo mezi vámi myslí, že je moudrý v tomto systému věcí, ať se stane bláznem, aby se stal moudrým. Vždyť moudrost tohoto světa je u Boha pošetilostí, neboť je napsáno: Chytá moudré v jejich vlastní vychytralosti. A opět: Jehova ví, že uvažování moudrých jsou nicotná. Ať se tudíž nikdo nechlubí lidmi; vždyť všechno patří vám, ať Pavel nebo Apollos nebo Kéfas nebo svět nebo život nebo smrt nebo věci nynější nebo věci budoucí, všechno patří vám; vy zase patříte Kristu; Kristus zase patří Bohu.“ .)
„a přijímali jídlo v soukromých domech a účastnili se pokrmu s velkým radováním a upřímností srdce, chválili Boha a získávali přízeň u všech lidí. Současně k nim Jehova denně připojoval ty, kteří byli zachraňováni.“ .
„Jehošua jim odpověděl a řekl: Přestaňte mezi sebou reptat. Nikdo ke mně nemůže přijít, pokud ho nepřitáhne nebeský Otec, který mě poslal; a chci ho vzkřísit v posledním dnu. V Prorocích je napsáno: A všichni budou vyučováni Bohem Jehovou. Každý, kdo slyšel od Otce a naučil se, přichází ke mně. Ne proto, že by někdo viděl Otce, kromě toho, který je od Boha; ten viděl Otce. Vpravdě, vpravdě vám říkám: Kdo věří, má věčný život.“ .
„Vždyť to je ta smlouva, kterou uzavřu s (duchovním) izraelským domem po oněch dnech, je Jehovův výrok. Chci vložit svůj zákon do nich, a napíši jim jej do srdce. A chci se stát jejich Bohem a oni se stanou mým lidem. A již nebudou vyučovat každý svého druha a každý svého bratra a říkat: Poznejte Jehovu!, neboť mě budou znát všichni od nejmenšího z nich až po největšího z nich, je Jehovův výrok. Odpustím totiž jejich provinění a na jejich hřích již nebudu vzpomínat.“ .
„Tehdy ti, kteří mají bázeň před Jehovou, spolu mluvili, každý se svým druhem, a Jehova stále věnoval pozornost a naslouchal. A začala se před ním psát pamětní kniha pro ty, kteří mají bázeň před Jehovou, a pro ty, kteří myslí na jeho jméno. A jistě se stanou mými, řekl Jehova vojsk, v den, kdy vytvořím zvláštní majetek. A chci jim projevit soucit, právě jako muž projevuje soucit svému synovi, který mu slouží. A jistě opět uvidíte rozdíl mezi spravedlivým a ničemným, mezi tím, kdo Bohu slouží, a tím, kdo mu nesloužil.“ .
„Proto jsi neomluvitelný, člověče, ať jsi kdokoli, jestliže soudíš; protože v tom, v čem soudíš jiného, odsuzuješ sám sebe, neboť ty, který soudíš, provádíš totéž. A víme, že Boží soud je ve shodě s pravdou proti těm, kteří takové věci provádějí. Ale myslíš si, člověče, když soudíš ty, kteří provádějí takové věci, a přesto je sám děláš, že unikneš Božímu soudu? Nebo pohrdáš bohatstvím jeho laskavosti a trpělivosti a shovívavosti, protože nevíš, že Boží laskavost se tě pokouší vést k pokání? Podle své tvrdosti a nekajícího srdce si však střádáš zlobu na den zloby a zjevení Božího spravedlivého soudu. A dá každému podle jeho skutků: věčný život těm, kteří hledají slávu a čest a neporušitelnost vytrvalostí v díle, jež je dobré; ale pro ty, kteří jsou svárliví a kteří neposlouchají pravdu, ale poslouchají nespravedlnost, bude zloba a hněv, soužení a tíseň, na duši každého člověka, který koná to, co je škodlivé, nejprve (duchovního) Žida a také (duchovního) Řeka; ale sláva a čest a pokoj pro každého, kdo koná to, co je dobré, nejprve pro Žida (144 000 a družičky, rozvážné panny) a pak také pro Řeka (velký zástup). U Boha totiž není stranickost. Například všichni, kteří hřešili bez zákona, také zahynou bez zákona, ale všichni, kteří hřešili pod zákonem, budou souzeni zákonem. Před Bohem totiž nejsou spravedliví ti, kteří zákon slyší, ale za spravedlivé budou prohlášeni ti, kteří zákon činí.“ .
„Boží slovo tudíž dále rostlo, a v Jeruzalémě se velmi množil počet učedníků; a velký zástup kněží poslouchal víru. Štěpán, plný dobrotivosti a moci, prováděl velké předzvěsti a znamení mezi lidem.“ .
„Když to slyšeli, cítili, že je to ťalo do srdce a skřípali na něj zuby. Ale on, plný svatého ducha, se upřeně zadíval do nebe a zahlédl Boží slávu a Jehošuu, jak stojí po Boží pravici, a řekl: Pohleďte, vidím otevřená nebesa a Syna člověka, jak stojí po Boží pravici. Na to vykřikli nejsilnějším hlasem a zacpali si uši rukama a jednomyslně se na něj vyřítili. A když ho vyhodili z města, vrhali na něj kameny. A svědkové složili své svrchní oděvy u nohou mladého muže, který se nazýval Saul. A dále na Štěpána vrhali kameny, když úpěnlivě prosil a řekl: Pane Jehošuo, přijmi mého ducha. Potom poklekl a zvolal silným hlasem: Jehovo, nepočítej jim tento hřích! A když to řekl, usnul ve smrti.“ .
S Agape a v Agape Vaše sestra a Váš bratr. Šárka a Igi, Pánův otrok. (Šági)