Postarej se o mne svou záchranou, abych viděl dobrotu k tvým vyvoleným, abych se radoval radováním tvého národa, abych se chlubil tvým dědictvím

Spread the love

Co je bratři a sestry dědictví, kterým se máme chlubit? O tom budeme přemýšlet v dalších článcích, zatím vím o čtyřech námětech, ke kterým budeme směřovat naší pozornost. Proč býti otroky? Proč býti svědky? Kdo je to nositel světla a Projevy Boží nezasloužené laskavosti – kdy se nám stanou polehčujícími okolnostmi a kdy přitěžujícími okolnostmi vzhledem k Božímu soudu.

Než se nad vším zamyslíme a ukážeme si vše na konkrétních myšlenkách, musíme porozumět tomuto výroku:

Zjevení od Jehošuy Krista, které mu dal Bůh, aby ukázal svým otrokům věci, jež se záhy stanou. A vyslal svého anděla (Jehošuu Krista=Michaela) a skrze něho je ve znameních předložil svému otroku Janovi, který vydával svědectví o slovu, jež dal (Svrchovaný Pán JEHOVAH) Bůh, a o svědectví, jež dal JEHOŠUA Kristus, ano o všem, co viděl.“ .

Tato slova jsou prvními dvěma verši v knize Zjevení a odhalují klíč, jak rozeznat, kdo obdržel skutečné POROZUMĚNÍ pro ČAS KONCE SATANOVA SYSTÉMU VĚCÍ. Až do tohoto dne mi nebylo dovoleno se nad tímto textem takto zamyslet.

Proč je to důležité, životně důležité? Protože musíme plně porozumět tomu co znamená stát před Božím soudem a na jedné straně sedět na lavici obžalovaných a na straně druhé být povolán za SVĚDKA OBŽALOBY. Abychom byli za svědky předvoláni, musíme pochopit co skutečně znamená toto:

A není divu, neboť sám Satan se stále proměňuje v anděla světla (SVĚTLONOŠE=nositele světla= BAELZEBUBA=LUCIFERA)Není tudíž nic velikého, jestliže se jeho služebníci také stále proměňují ve služebníky spravedlnosti. Ale jejich konec bude podle jejich skutků.“ .

Jaký konec to bude všichni víme. Ti dokonale podvedení skončí po svém vzkříšení na konci tisíciletého Kristova panství u SOUDU SPRAVEDLIVÝCH a NESPRAVEDLIVÝCH a ti kdo uzavřeli smlouvu se Satanem vědomě, TI OBDRŽÍ SVŮJ ROZSUDEK NA KONCI TOHOTO SOUDU a svou odměnu v GEHENNĚ.

Byli jsme varování, že do světa na KONCI ČASU vyjde mnoho falešných proroků a ti svedou mnohé. Musí tedy existovat KLÍČ, kterým je rozeznáme od těch, kdo falešní nejsou. Tomu klíči porozumíme právě z prvních dvou veršů apoštola Jana.

V nich se objevuje slovo OTROK. Pro útlocitné překladatele, protože slovo OTROK je vnímáno pejorativně, tak jej nahradili výrazem SLUŽEBNÍK. Nejenom, že tím úplně pokřivili myšlenky, které nacházíme u ostatních apoštolů ohledně tohoto slova, ale narušili tím kontext, který se vztahoval na Mojžíšův zákon o trvalém otroctví, které vycházelo z Lásky Agape, jež majitel svého bratra skončil i se svou domácností na sedm let v jeho otroctví podle Mojžíšova zákona, ALE TENTO BRATR NECHTĚL OPUSTIT TOHO, KOMU SLOUŽIL JAKO OTROK, protože vnímal právě tu LÁSKU AGAPE od svého pána, OD SVÉHO BRATRA.

OTROK je plně podřízen vůli svého majitele. Aby to tak bylo, musí otrok porozumět této vůli! To nejde bez toho, aby neměl takový otrok se svým pánem vztah. Jakým otrokům je dáno vidění Jana? BOŽÍM OTROKŮM, kteří jsou po svém plném vyučení STVOŘITELEM ŽIVOTA, NEBESKÝM OTCEM, přivedeni k Panu Jehošuovi a stávají se zároveň jeho otroky.

Abychom vše správně pochopili, musíme se zamyslet nad tím, co měla Šárka zapsat a měla předložit k našemu rozjímání:

Kdo je otrokem?
Kdo je otrokem z lásky Agape?
Kdo je dobrovolně, z lásky, z vděčnosti v otroctví?

Není to ten, který pochopil, že otroctví mu přináší pro čas konce porozumění?
Není to ten, který ví, že se svou rodinou bude u svého Pána v čase konce v bezpečí?

Není to ten, který s vděčností přijímá Pánovo vedení? Vždyť dobře ví, že sám je ve světě ztracený?

Co Boží otrok ví? Že vše, co jeho Pán učiní, k čemu svého otroka vybídne, dobré je, k dobrému směřuje.

„Potom Bůh viděl všechno, co udělal, a pohleďme, [bylo to] velmi dobré.

Líbí se vše otroku, co má na pobídku Pána učinit či vykonat? Nikoli. Je to vždy s myslí otroka v souladu? Nikoli. Nemá otrok z nového, ze změny strach, obavy? Nikoli.

Co v takových chvílích má Boží otrok na mysli? Čeho se v tu chvíli drží jako pomyslné záchrany? Nač v tu chvíli svou mysl otrok zaměří?

Vaše myšlenky totiž nejsou mými myšlenkami ani mé cesty nejsou vašimi cestami,“ je Jehovův výrok.  „Vždyť jako jsou nebesa vyšší než země, tak jsou mé cesty vyšší než vaše cesty a mé myšlenky než vaše myšlenky.“

Otec Jehovah nás každého zná.

„Dříve, nežli jsem tě utvořil v nitru, znal jsem tě.“ .

Znal nás dříve než jsme světlo světa spatřili. Chtěl by po nás to, co sami nedokážeme učinit?

„Kdo je vskutku mezi vámi takový otec, který, jestliže syn prosí o rybu, mu snad podá hada místo ryby? Nebo jestliže také poprosí o vejce, podá mu štíra? Proto jestliže vy, ačkoli jste ničemní, umíte dávat dobré dary svým dětem, oč více dá Otec v nebi svatého ducha těm, kdo ho prosí! .

Šárka

V minulých dnech s Šárkou jsme si volali s jedním náš milovaným bratrem, protože obdržel sen, který nedokázal plně pochopit. Otec JeHoVaH (Jehova) mu předložil vidění, které se týká nejenom jeho samotného, ale i nás všech. Mám jej převyprávět tak, aby se vztahovalo na celou Boží domácnost. Jeho vidění bylo takové. A sen, který viděl se měl plně dotknout jeho i našeho srdce:

V tom snu byl dům a zahrada jeho otce. V té zahradě byl vzrostlý ořech a pod ním byl starý kočárek, ve kterém vozil svého syna. V tom kočárku však nebyl syn, ale kocourek, který před časem zemřel. Ke kočárku přistoupila sousedka, která svou přítomností toho kocourka usmrtila.“ .

A to je výklad, který jsme s Šárkou obdrželi. Dům a zahrada otce je symbolem Boží domácnosti. Strom symbolizuje svými kořeny a svou mohutností ochranu Boží domácnosti.

Proč právě ořech? Abychom získali jádro ořechu, musíme vynaložit úsilí – abychom navázali vztah s Otcem a Synem, musíme se sebezapřít.

Kočárek, kde byl dříve jeho syn, ten symbolizuje víru a porozumění v Syna, Pana Jehošuu.

Kocourek Štístko, jak se jmenoval, ten je symbolem toho, že musíme stále věnovat velkou POZORNOST tomu, aby nepřišla hodná sousedka, která symbolizuje svět a jeho svody. Když přijde, to co se nachází v našich srdcích, to zemře. Kdy to umírá? Když přestaneme toužit po té skutečné výsadě. Tou je touha být Božími otroky.

Jen Boží otroci dokáží plně porozumět všem slovům v knize Zjevení, všem Janovým viděním, aby vytrvali až do samotného konce.

Svatý, svatý, nebeský Otče, Svrchovaný Pane JeHoVaH (Jehovo). Ať je naším otroctvím Lásky Agape posvěceno Tvé a Synovo jméno. Ať činíme Vaší vůli Otče, ne tu naši, která vychází z uspokojování těla, ale ne ducha. Ať se Tvá Pravda, Tvé světlo stane naší součástí. K tomu potřebujeme Otče Tvého ducha, abychom byli znovu zrozeni a byli světlem tomuto světu. Na naší pozornosti k Tobě a k Tvému Synovi závisí náš život, naše cesta, proto potřebujeme Vaší plnou podporu i pro tento Boží soud, který právě probíhá a svět si jej všímá okrajově. Kéž je činěna Vaše vůle v nebi i na zemi, aby nikdo zbytečně nezahynul, ale dospěl ke skutečnému pokání a porozumění PRAVDY, Tvé PRAVDY Otče, Svrchovaný Pane JEHOVAH (Jehovo). Amen a amen

Šagi. Pánův otrok a Pánova otrokyně. Šárka a Igi